keskiviikko 28. huhtikuuta 2010

Mitt rum











 Tänään on ollut aika normi päivä,koulua koulua ja koulua! Oli meillä vähän erilainen päivä ku yleensä kun oli semmonen future teemapäivä. Koulun jälkeen kävin vuokrakodilla kysymässä josko yhtä asuntoa vois mennä kattomaan ja sovittiin välittäjän kanssa että se soittaa mulle koska kävis. Mutta sitten kotona huomasin että sinne sivuille olikin tullut toinen asunto samasta taloyhtiöstä ja mikä parempaa vielä kaksio! Noh,huomenna näyttö siitä ja en ole ainoa kuka on kiinnostunut.Mun on pakko saada se asunto,se oli niin ihana♥ mutta en nyt hehkuta liikaa ettei sitten joudu pettymään.Oli siinä yks huonokin puoli eli 500 euron vuokra.

Sitten laitoin vähän kuvia mun nykysestä huoneesta ,koska joku joskus on tämmösta esittelyä toivonut.Hyvä joo nyt vasta laitaa kun muutan kuukauden päästä pois:D Mutta eikö niin että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mua ärsyttää kun parissa kuvas on pientä sotkuisuutta,mutta olin liian laiska siivotakseni perusteellisesti. Nyt meen kattoon cucircasta gossip girlin uuden jakson toisemman kerran,koska ekalla kertaa en tajunnut ihan kaikkia juttuja :D Noh,ei nyt varmaan voikkaan kun ei ole edes mtn tekstityksiä enkuksi ja videon äänenlaatukaan ei niin huippu ole.

Ei kommentteja: